2013年9月15日 星期日

免治肉特典 - 蘇格蘭蛋


免治肉特典 - 蘇格蘭蛋

    其實唔整唔知,原來好多人都唔知蘇格蘭蛋既存在?而點解我知,就係因為曾經係一D日本超市見到有日式熟食賣,有幸見到用免治肉包住蛋,初初我唔知佢個本名叫做蘇格蘭蛋,所以好直接叫佢做肉蛋w~後黎係Izumi Curry有幸見到佢既存在,先知道原來佢叫蘇格蘭蛋!其實佢都有好多做法,我就曾經有學過用腸仔打成免治肉質地去包住蛋然後焗或者用煎,亦都有用炸,但係今次我就用光波爐去焗佢@__@因為我懶得去炸野-v-...如果大家覺得炸好食D,亦都可以將食譜改做炸!

材料:(2隻份量)
免治牛肉 250G
 2

麵包糠
麵粉
蛋液

醃料:
 1
雞粉 1茶匙
味醂 2湯匙
麵包糠 2湯匙 +  小許

1)   先將蛋用滾水烚熟,免治牛肉加入所有醃料搓勻,攪拌或甩打至起膠
2)   烚蛋先碌上一層麵粉,再用已起膠既免治肉包好,確認肉包實蛋!再用手輕拋幾下,將肉同蛋中間既空氣打出。
3)   如果用光波爐或焗爐,就可以就咁放入去,以200度火焗10MIN
4)   如果係用炸既方法,輕拋完之後,將肉球先沾上麵粉>蛋法>麵包糠,180度油溫炒到變金黃色就OK!

我自己就覺得配埋茄汁醬好好食~~或者他他汁都好~~XD

沒有留言:

張貼留言