2013年9月15日 星期日

韓式炒粉絲(4人份)


韓式炒粉絲(4人份)


近黎我家吹韓風,除左我個人鐘意既韓國男人同我老公鐘意既韓國女人,我係美容同煮食方面同慢慢吹緊韓風,無辦法,韓國護膚品真係平,而且實用度都好高,當然每一個牌子都唔同啦,有機會都可以係到Share下!言歸正傳,韓國既美食第一時間一定係諗起泡菜,近黎我每去搜尋一d韓式料理,離唔開既都係泡菜!但係其實除左泡菜之外韓式料理都可以有其他好野食,等我嘗試分享俾大家~一路聽SUJU一路食泡菜真係一樂也~w

材料
韓國粉絲 (D似木薯粉)
蘿蔔 半條
青瓜 半條
本菇 半盒
 (冇話一定要青瓜或者本菇~用冬菇切片,菠菜咩都得,亦都可以加肉絲都可以!)


調味料
麻油 2湯匙
生抽 4湯匙
 1茶匙
蒜蓉 1茶匙



1) 將蘿蔔,青瓜切絲,本菇切根部用濕毛巾或者紙巾抹淨
2) 粉絲下滾水煮淋
3) 平底鑊落小許麻油將蘿蔔絲青瓜絲及本菇炒香,加小許鹽炒香
4) 生抽4匙麻油2匙糖1茶匙及蒜蓉混合下平底鑊加入粉絲混合
5) 粉絲加雜菜絲混合~搞掂~~


*可以試一試個味夠唔夠鹹,因為我用黎放飯盒,飯盒同場有其他濃味肉食,所以粉絲調教得比較淡身!

沒有留言:

張貼留言