2014年7月17日 星期四

匈牙利燉牛肋

同紅酒燉牛肉做法好相似~但因為加左紅椒粉~~令整個味道大轉變!!

我並唔熟悉匈牙利菜式..只係見網上有食譜SHARE而跟住一齊做~~原食譜係由甜琛廚房果邊睇的~~(當然我又係小依樣小果樣啦...)甜琛廚房亦都係我經常睇既食譜網~~食譜詳細又簡單~!!!推介網站啊~~


食譜材料:

急凍牛肋肉 1包(惠康買的)
蕃茄 3大粒
蘿蔔仔 1包
洋蔥 1個
紅酒 300ML
牛高湯 150ML

麵粉 適量

紅椒粉 2茶匙(我覺得唔夠色..所以份量加了!)
月桂葉 5~6片

1)先將蕃茄去皮切粒粒~~洋蔥切條狀~
2)牛肋肉解凍~用廚房紙印走水份~~沾上麵粉
3)用平底鑊加小許油以中火將已沾上麵粉的牛肉煎至變淺啡色,盛起備用。

4)用平底鑊再加油,下洋蔥粉香,然後再下牛肉同炒。

5)加入蕃茄粒,蘿蔔及紅椒粉炒勻,然後加入紅酒,牛肉湯,以中小火加蓋煮30分鐘。

6)加入乾月桂葉及調味料,以中小火加蓋煮30分鐘至牛肋肉變軟身即成。




*因為我想蘿蔔軟身小小所以比原食譜早加!!
*留意會唔會乾哂水而痴底...因為我掛住睇電視搞到爭小小就痴底變焦~~好再及時發現!!




啊= =米太太其實也有FACEBOOK FANS PAGE的~~
雖然活動率也不高w....

如果大家喜歡我既食譜or其他野,,,就LIKE下吧ww


沒有留言:

張貼留言