2013年10月12日 星期六

香草薯蓉焗田螺



香草薯蓉焗田螺

依樣野,基本上係我每次出街食西餐都要食,因為充滿蒜蓉味既田螺肉配埋滑滑既薯蓉...正呀…果日行超市見到現成可以買到殼同埋罐頭螺肉賣,之前就有見過其他地方有幫你釀埋既賣(不過唔記得左係邊到買……),當然兩者各有千秋啦…但係我仲未搵到邊到有急凍既田螺肉賣~~有冇人可以幫我呀~~~
因為罐頭螺肉果隻罐頭水味太勁…我自己好麻麻,雖然老公話ok,不過我自己就認為唔合格><


食譜材料:
薯仔中型 1
淡忌廉 10ML
蒜蓉牛油 1茶匙
黑椒,鹽 小許

田螺肉+殼 隨意
蒜蓉牛油 
麵包糠

1)      先將田螺肉出水,薯仔切件或片狀隔水蒸15MIN至淋。
2)      將薯仔壓成薯蓉,加入淡忌廉,蒜蓉牛油,鹽等調味料並拌勻備用。

3)      田螺肉用小許牛油炒香,盛起備用
4)      蒜蓉牛油加入麵包糠拌勻,將田螺肉放入殼內,並用茶匙放一小匙蒜蓉牛油上田螺殼上。


5)      薯蓉放進焗盤或錫紙兜內,放上已釀好既田螺,曬上麵包糠,放入焗爐/光波爐以180度焗8分鐘至麵包糠變金黃色,即成!

沒有留言:

張貼留言