2014年1月12日 星期日

南瓜沙津三文治

啊~~又係南瓜~對~因為一個南瓜煮得1半當然仲有另一半啦w南瓜的煮法多元化到不得鳥~~所以早午晚甜品都食南瓜也是可行的!!不過因為佢始終都係澱粉質~好易就會飽肚~我自己最喜歡用綠色皮南瓜~~一般在大形超市就有售~有時更會有半個,迷你的賣~~如果屋企得2個人~半個已經夠食兩餐@__@

一般黎講我認為綠皮南瓜的肉煮起黎會好粉,至於街市賣長條既果種纖維比綠皮南瓜多,未買過橙皮所以唔知w至於我第一次買南瓜番黎煮,因為南瓜皮是超硬好難切,除左睇書學既斜切,我上網搜過好多網頁都教先原個南瓜放去鑊蒸,再出黎切就會易切好多,不過我未試過,但係依個方法點都有道理過用神力去切w會手痛~而且好易切親手指@口@

食譜材料:

南瓜 半個
蛋 2隻
煙肉 兩塊
沙津醬 適量

1)南瓜切粒,以大火蒸15分鐘至淋,蛋兩隻烚熟,煙肉剪成粒狀,以平底鑊煎熟。
2)南瓜用叉壓成粉狀,蛋白切粒,蛋黃用碗盛住放涼待機,煙肉置涼。
3)待全部食材放涼後,先將蛋黃混各沙津醬及小許鹽+黑胡椒混合,加入南瓜,蛋白及煙肉MIX,放在麵包上夾好即成。

*唔食蛋黃的話整走佢就OK,,,可以就咁用沙津醬混合各種配料。
**食材一定要放涼先可以混合,如果唔係沙津醬會出油!!


沒有留言:

張貼留言